logo
česky по-русски
  • Tramvaje
    • Modernizace
    • Licenční výroba
    • Výroba nových tramvají
  • Trolejbusy
    • Modernizace
    • Dodávky elektrického zařízení
  • Tramvajové trati
    • Technologie
    • Tramvajové výhybky
    • Broušení kolejnic
  • Trolejové vedení
  • Služby
    • Servis
    • Náhradní díly
  • Reference
  • Kontakty

Pražcové

V moderních pražcových technologiích se používají železobetonové pražce s různými způsoby upevnění žlábkové kolejnice (Vossloh, Ortec, Sedra) v kombinaci s antivibračními pryžovými mřížemi. Současným cílem je zajištění maximální izolace celého průřezu tramvajového tělesa a kolejnice s důrazem na snížení nepříznivého vlivu bludných elektrických proudů na inženýrské sítě, ležící pod tramvajovým tělesem.

K jedné z nejprogresivnějších pražcových technologií patří konstrukce s použitím rektifikačních železobetonových pražců. Tyto pražce se ukládají na betonovou základovou desku s krokovou vzdáleností 3 m a plní pouze vytyčovací funkci pro vedení kolejnice.

Horní vrstvy konstrukce tramvajové trati se dle přání zákazníka provádějí litým asfaltem, zámkovou dlažbou nebo travnatým povrchem.

d5a8e978-2.jpeg 74733576-3.jpeg 13f4c9cf-4.jpeg 97dd682b-5.jpeg 6b44e0c0-6.jpeg e6f9dc6b-7.jpeg
2008 - 2021 Kvazar Plus s.r.o.
eclair design 2021 | pagebuilder
logo
Úvod
Tramvaje Submenu
Modernizace
Licenční výroba
Výroba nových tramvají
Trolejbusy Submenu
Modernizace
Dodávky elektrického zařízení
Tramvajové trati Submenu
Technologie
Tramvajové výhybky
Broušení kolejnic
Trolejové vedení
Služby Submenu
Servis
Náhradní díly
Reference
Kontakty
  • cz
  • ru
×